کراتینین 2.4 و سطح اوره سطح 95 آیا به این معناستthe کلیه توقف کار است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 2.4 و سطح اوره سطح 95 آیا به این معناستthe کلیه توقف کار است

Q: همسر من است 2.4 کراتینین و سطح اوره 95. آیا این بدان معناست که کلیه توقف کار؟ لطفا کمک کنید.

A: سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. شرایط همسر شما، کلیه او است متوقف کردن کار و در حال حاضر او در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است، بنابراین شما نیاز به اقدامات در حال حاضر برای متوقف کردن یا به تاخیر انداختن پیشرفت.

هر دو کراتینین و سطح اوره معرف عملکرد کلیه، به خصوص سطح کراتینین. در درمانگاه، حذف عوامل غیر پاتولوژی، کراتینین 2.4 بدان معنی است که بیماری در حال حاضر در مرحله 3 و عملکرد کلیه کمتر از 60٪ است. در این مرحله، اگر مردم می تواند در درمان به موقع دریافت کنید، این بیماری می تواند با تاخیر، حتی معکوس شود. اگر درمان نشود، ممکن است بیماری را بدتر می رودthe، نارسایی کلیه، حتی ارومیه رخ خواهد داد، که یک بیماری تهدید کننده زندگی است. به طوری که ما خواهان به درمان سیستماتیک در حال حاضر.

دو نوع پزشکی، که طب چینی و طب غربی وجود دارد. در مقایسه با طب غربی، طب چینی طبیعی تر است، آن را می تواند بیماری را در راه درمان خفیف، که است که می گویند، می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به کلیه را درمان کند. چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیه حل از آن ریشه، پس از آن در حال حاضر بسیار محبوب در سراسر جهان، یکی از شناخته شده ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، حتی به بازسازی معکوس بیماری است آسیب بافت کلیه و حفاظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب بیشتر است. با کمک آن، بیشتر و بیشتر مردم به زندگی عادی. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد آن، درخواست انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین 2.4 و اوره در سطح 95 می کند اندازه گیری کلیه توقف کار، بنابراین اگر شما در وضعیت مشابه هستند، شما باید اقدامات به موقع برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را.





:: برچسب‌ها: تشخیص نارسایی کلیه، سطح کراتینین بالا، سطح اوره بالا، کلیه توقف کار ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: